לשיחה עם נציג חייגו 050-5559200
השאירו את פרטיכם:
    ד''ר סימון קייזרמן
    A
    A
    A
    A
    השאר פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשר עכשיו: 050-5559200
    רפואה אסתטית
    ד”ר סימון קייזרמן

    המרפאה המתקדמת בטיפולי
    אסתטיקה ויופי

    לתיאום פגישה
    הזרקות-בוטוקס-וחומצה-היאלורונית-בפנים

    רפואה אסתטית

    בקוסמטיקה ואסתטיקה תחת מטריית רפואה אסתטית כללית יש מספר סוגים שונים של טיפולים כדי לטפח את הפנים והגוף. אחד מהם הוא טיפול ברעלן הבוטולינום שנקרא גם בוטוקס שהוא הנפוץ ביותר בתחום הרפואה הקוסמטית. מאחר שהשם בוטוקס כבר הפך לשם שגור בפיהם של הרבה מאוד אנשים אין זה מפתיע מאחר והוא בעל יכולת מוכחת לשפר ולהחליק קמטים לא רצויים בעיקר באיזור שבין הגבות, המצח וצידי העיניים.

    כמובן שמעבר לשימוש בבוטוקס יש טיפולים נוספים, את כולם ועוד אחרים אנחנו במרפאה של ד"ר סימון קייזרמן מציעים, לדוגמא: מילוי קמטים, עיצוב שפתיים, מתיחת פנים בחוטים ועוד. תוכלו להתרשם מכלל הטיפולים שלנו בקטגוריה הרלוונטית ונשמח לפרט במידת הצורך.

    ד"ר סימון קייזרמן הינו מומחה בתחומו ומבצע לא מעט טיפולים כלל ללא התערבות כירורגית, דהיינו ללא צורך בשימוש בסכין. גם בכל הקשור לטיפולים עם בוטוקוס ישנם מספר אזורים בהם הבוטוקס יכול להיות יעיל בטיפול בקמטים ביניהם המצח, הגלבלה, כלומר האזור שבין הגבות ואזור צידי העיניים שנקרא גם רגלי העורב. המרפאה שלנו בעלת מוניטין ושם בתחומנו ואנו ממליצים לכם לבוא לתאם פגישה ולהתרשם

    רפואה אסתטית
    BULLET 1
    BULLET 2
    BULLET 3
    BULLET 4
    BULLET 5
    סימון קייזרמן

    רפואה אסתטית מתקדמת

    מזה כעשור ואפילו יותר הרפואה האסתטית נמצאת בחזית המהפכה הטכנולוגית וממשיכה להתפתח על בסיס יומי. הרפואה האסתטית נגישה יותר לעוד ועוד אנשים מאי פעם והשילוב של טיפול ללא צורך בשימוש בסכין עם העובדה שהוא בטוח ממה שהוא היה לפני כמה שנים עזרו להפוך את הטיפולים האלה לפופולאריים מאוד.

    לאור העובדה כי תוחלת החיים התארכה עם הזמן בהרבה מאוד אוכלוסיות מערביות ומזרח אירופאיות, הנושא של מראה צעיר הוא משאלת לִבם של מטופלים רבים, שרוצים להמשיך ולהיראות יפים למשך זמן ארוך ככל שניתן. באורך פלא כמעט, אלה בדיוק התכונות הנדרשות מאומן העומל על יצירתו.

    רפואה אסתטית בהתאמה אישית

    במסגרת הטיפולים ברפואת אסתטית יש שימוש במוצרים איכותיים ובטכנולוגיה מתקדמת, יחד עם יחס אישי והקפדה על הפרטים הקטנים. כל אלה במעטפת יוצרים וגם ברוב הגדול של המקרים גם מבטיחים ומקיימים לכם כמטופלים טיפול איכותי, שמעניק תוצאות מוכחות במגוון טיפולים להצערת העור כגון, טיפולי מזותרפיה, מילוי לחיים, הצערת העור, מילוי קמטים ועוד. 

    הלקוחות שלנו במפראה של ד"ר קייזרמן מרוצים מהתוצאות שאליהן ניתן להגיע ומדווחים כי לא רק שהם מרגישים צעירים יותר ונראים צעירים יותר, אלא גם הביטחון העצמי העצמי שלהם עלה מאוד. הנושא של הביטחון העצמי אומנם משתנה מסוג אחד של טיפול לשני אך בסך הכל ובאופן גורף שביעות הרצון אכן גבוהה מהממוצע באופן משמעותי. חשוב לנו כנותני שירותי רפואי שיהיו לכם ציפיות ריאליות. רפואה אסתטית עוסקת בשיפור ולא בשלמות. אנחנו נעשה את המיטב על מנת שאתם שתראו טוב יותר בסופו של תהליך וטיפול וכל השאר בידיים שלכם!

    רפואה אסתטית בהתאמה אישית
    Mer Right
    Mer Left

    לקוחות ממליצים

    צור קשר

    לתיאום פגישה ופרטים נוספים הזינו את פרטיכם בשדות הבאים